- خرید پستی عینک آفتابی لاکچری BENI /* Incredible Offer */ /* Incredible Offer */

عینک آفتابی لاکچری BENI

براي خريد پس از کليک روي دکمه خريد کالا و تکميل فرم سفارش، ابتدا محصول يا محصولات مورد نظرتان را درب منزل يا محل کار تحويل بگيريد، سپس وجه کالا و هزينه ارسال را به مامور پست بپردازيد. جهت مشاهده فرم خريد، روي دکمه زير کليک کنيد


129,000 تومان

عینک آفتابی لاکچری BENI

فوق العاده سبـک و قابل انعـطاف

همراه با کیف و دستمال عینک

بدنه فلزی


قیمت : 129000 تومان



عینک آفتابی لاکچری BENI یکی از جذاب‌ترین مدلهای عینک های آفتابی هست که توجه بسیاری را به خود جلب می‌کند. یکی از عینک‌های طراحی شده برای بانوان و آقایان خوش ذوق که با عدسی مشکی و کیفیت مطلوب، جذابیت قابل‌ توجهی دارد. شيشه‌ها و لنزهاي این عينك داراي قدرت محافظت uv 400 هستند اين يعني اينكه قدرت محافظتي در مقابل اشعه‌هايي با طول موج 400 نانومتر را دارند كه اين به آن معناست كه حتي پايين‌ترين طول موج‌هاي اشعه ماوراي بنفش هم به چشم‌هاي‌تان نخواهد رسيد.
این مدل همراه یک هارد کاور شیک و دستمال پاک‌کننده عرضه می‌شود که کاملا کاربردی هستند. این مدل دوست‌داشتنی انتخابی قابل‌تامل برای موقعیت‌های مختلف و استفاده روزمره خواهد بود. طراحی این محصول به صورت اسپرت بوده و قابل استفاده برای آقایان و خانم ها می باشد.


قیمت : 129000 تومان



ویژگی های عینک آفتابی لاکچری BENI:
- دارای UV پروتکشن 400
- دستمال مخصوص عینک
- کیف مخصوص عینک
- شیشه ضد خش
- بدنه فلزی



روش خرید:
برای خرید پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.

قیمت : 129000 تومان

دیدن محصولات زیر به شما پیشنهاد می شود


عینک آفتابی تاشو اسپای پلاس SPY+

اجاق گاز مسافرتی

کلمن تاشو آکاردئونی

کفش کالج مردانه Brown FOX

دستکش تاچ اسکرین - Silver Touch